שאלות ותשובות

נגן וידאו

מהו המודל המסחרי של TCM

פלטפורמת סחר דיגיטלי היא רשת חנויות בזירות מסחר שונות באתרים המובילים בעולם כגון אמזון, סירס, איביי וכיוצא באלה. לעתים, פלטפורמת סחר דיגיטלי כוללת גם הקמת חנות ווירטואלית ייעודית שפועלת באופן עצמאי לצד החנויות באתרים הגדולים.

TCM פועלת באתרי הסחר הדיגיטלי המובילים בעולם ובעיקר באמזון, סירס, איביי, וולמארט ועוד. הבחירה בזירה יכולה להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח והמוצרים הרלבנטיים. העיקרון שמנחה אותנו הוא שעלינו למכור את המוצרים במקום הכי טוב בעבורם ובעבור הלקוח.

אנחנו לא צריכים. בשונה מעסקת נדל"ן שבה קיים צורך כספי להשלמת העסקה, בסחר דיגיטלי כל חנות היא אינדיבידואלית ואין השפעה על סך העסקה. למעשה TCM אכן פעילה בסחר המקוון ומוכרת בעצמה מוצרים ברשת חנויות חובקת עולם. אנחנו מאפשרים לכל אחד להיכנס לעולם המרתק של סחר דיגיטלי ליצירת הכנסה פאסיבית ופועלים לקצר את הדרך עבור הלקוחות שלנו ליצירת עסק כלכלי ורווחי.
החברה פועלת על בסיס הצלחה ובהתאם גובה את דמי הניהול שלה מתוך הפעילות ולאחר שלקוחותינו כבר נהנים מהכנסות.

סחר דיגיטלי איננו מתאים לכל לקוח ועל כן אנו מבצעים בשלב ראשון בדיקות התאמה הדדיות בינינו לבין הלקוחות המתעניינים. TCM שואפת להתקשר עם לקוחות בעלי אורך נשימה עסקי אשר מבינים כי מדובר בתהליך ארוך טווח ואשר יש ברשותם הון ראשוני בסכום של 150,000-200,000 שקלים לפחות. ( 60 אלף דולר מינימום למסלולי הכלכלה השיתופית ו 80 אלף דולר לנדל"ן דיגיטלי). החברה פועלת על בסיס הצלחה ובהתאם גובה את דמי הניהול שלה מתוך הפעילות ולאחר שלקוחותינו כבר נהנים מהכנסות.

TCM היא חברה מבצעת בלבד ואיננה חברה שמלמדת, מייעצת או מלווה סוחרים פרטיים.

מהי מידת המעורבות שלי בתהליך?
TCM מאפשרת לייצר הכנסה פאסיבית ללא כל צורך במעורבות מצדכם. הנכם מקבלים מידע באופן חודשי אודות רווחיות המסלולים, ועבור לקוחות הנמצאים במסלול נדל"ן דיגיטלי – ניתן לקבל גישה למערכות המידע של החנות המציגות את המכירות והרווחיות לפי תקופה.

TCM מפעילה מספר מסלולים אופציונאליים לסחר דיגיטלי כאשר כל מסלול מתאים ללקוחות שונים ובתוך המסלולים עצמם יש תתי-מסלולים נוספים. קיימת חשיבות רבה ביצירת התאמה בין הלקוח למסלול שנבחר ועל כן תהליך ההתקשרות עם TCM מתחיל עם ראיון אישי ושיחת התאמה. בפגישה זו נבחן הדדית את ההתאמה בין הלקוח ל-TCM ובין הלקוח למסלול הנכון ביותר עבורו.

שני המסלולים המוצעים להשקעה בסחר דיגיטלי על ידי TCM מציגים תפיסה מעט שונה ומתאימים ללקוחות מסוגים שונים.
על פי רוב, מסלול מותג פרטי יכול להיות רווחי יותר אך דרוש להשקתו טווח הקמה ארוך יותר, מעצם העובדה שיש לבנות מותג פרטי ולהחדירו לשוק. מסלול מותגים, לעומת זאת, מבוסס על מותגים מבוקשים ועל כן מניב רווחים סולידיים יותר, ומשיכת רווחים חודשית, לפי צורכי הלקוח.

צוות האנליסטים שלנו, באמצעות מערכות הביג דאטה, מאתר מוצרים מתאימים לתכנון וייצור, לאחר מכן אנו פועלים לאיתור ספק/ים ובמקביל מגבשים תוכנית עסקית המתייחסת לכל הפרמטרים לרבות תכנון, ייצור, אריזה, שינוע, שילוח, אחסנה ועוד. אנו מבצעים בדיקות איכות במפעל, ועם יציאת המוצרים מקוו הייצור מטפלים באריזתם ושינועם למרכזי המימוש של אמאזון, תוך הקפדה על נהליה המחמירים של אמאזון.

לקוחות רבים ב-TCM מגיעים אלינו ביחד במסגרת שותפות או חברה. בין אם מדובר בבני זוג ובין אם בשותפים עסקיים, TCM בהחלט מאפשרת את הדבר. עם זאת, אנו מתנהלים מול איש קשר אחד וגם פתיחת חנויות בפלטפורמות הסחר תמיד נעשית (בשל נהלי האתרים) על שם אדם יחיד. חלוקת הרווחים בין השותפים איננה מעניינה של TCM והחברה לא מתערבת בכך.

בשלב ראשון, לטובת חדירת שוק, TCM מפעילה שלל כלים לרבות קמפיינים, בלוגרים, רשתות חברתיות ועוד. כאשר המוצרים מועלים לחנויות אנו מבצעים קידום ממומן באמזון וכן קידום אורגני באמזון באמצעות תוכנות בינה מלאכותית המביאות את המוצרים לדירוגים גבוהים.

TCM מבססת את פעילותה בין השאר על שיקולי מיסוי ומתייחסת לנושא המס בבדיקות ההיתכנות והכדאיות. עם זאת, המיסוי הוא תמיד אינדיבידואלי והלקוח נדרש להיוועץ ברואה חשבון מטעמו.

כניסה לעולם הסחר הדיגיטלי כרוכה בעלות המורכבת משני חלקים: עלות כניסה חד פעמית המקנה למצטרף את האפשרות להצטרף לפלטפורמות הטכנולוגיות ולגוף הידע של TCM, ועלות המלאי לטובת רכישת סחורות במסלולי פרטי בטוח ומותגים. עלות המלאי נזילה בהתאם לתנאי המסלולים. כל לקוח יכול לבחור האם לבצע משיכת רווחים או להפנות את הרווחים להרחבת רכישת הסחורות, ובכך להגביר את רווחיו העתידיים.

הכסף המועבר לטובת רכישת הסחורות מועבר לחשבון בפיקוח. המשמעות היא שחשבון זה מצוי בפיקוחם של מנהלי החברה (סמנכ"ל רכש ומנכ"ל) ובפיקוח רו"ח ועו"ד הממונים לכך מטעם החברה. הפיקוח נועד להבטיח כי הכספים המועברים ע"י הלקוחות מיועדים לרכש סחורות וייצור רווחים מקסימליים עבורם.
במידה שהלקוח מעוניין למשוך את רווחיו, מתבצעת פעולה זו באמצעות חשבון פיוניר, חשבון בנק בינלאומי וירטואלי, הנפתח על שם הלקוח.

TCM  מבינה היטב את החשיבות של בטוחות עבור לקוחותיה. לכן, השקעות המלאי של הלקוחות מועברות לחשבון בפיקוח ורווחי הלקוחות מועברים אל חשבון פיוניר הרשום על שם הלקוחות. במסלול הנדל"ן הדיגיטלי, הבעלות על הנכס הדיגיטלי נרשמת על שם הלקוח בהתאם לחלקו בעסקת הרכישה. עסקאות הנדל"ן הדיגיטלי מתבצעות בנאמנות ע"י עו"ד ייעודי ל למטרה זו.

פלטפורמת סחר דיגיטלי היא רשת חנויות בזירות מסחר שונות באתרים המובילים בעולם כגון אמזון, סירס, איביי וכיוצא באלה. לעתים, פלטפורמת סחר דיגיטלי כוללת גם הקמת חנות ווירטואלית ייעודית שפועלת באופן עצמאי לצד החנויות באתרים הגדולים.

TCM פועלת באתרי הסחר הדיגיטלי המובילים בעולם ובעיקר באמזון, סירס, איביי, וולמארט ועוד. הבחירה בזירה יכולה להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח והמוצרים הרלבנטיים. העיקרון שמנחה אותנו הוא שעלינו למכור את המוצרים במקום הכי טוב בעבורם ובעבור הלקוח.

אנחנו לא צריכים. בשונה מעסקת נדל"ן שבה קיים צורך כספי להשלמת העסקה, בסחר דיגיטלי כל חנות היא אינדיבידואלית ואין השפעה על סך העסקה. למעשה TCM אכן פעילה בסחר המקוון ומוכרת בעצמה מוצרים ברשת חנויות חובקת עולם. אנחנו מאפשרים לכל אחד להיכנס לעולם המרתק של סחר דיגיטלי ליצירת הכנסה פאסיבית ופועלים לקצר את הדרך עבור הלקוחות שלנו ליצירת עסק כלכלי ורווחי.
החברה פועלת על בסיס הצלחה ובהתאם גובה את דמי הניהול שלה מתוך הפעילות ולאחר שלקוחותינו כבר נהנים מהכנסות.

סחר דיגיטלי איננו מתאים לכל לקוח ועל כן אנו מבצעים בשלב ראשון בדיקות התאמה הדדיות בינינו לבין הלקוחות המתעניינים.
TCM שואפת להתקשר עם לקוחות בעלי אורך נשימה עסקי אשר מבינים כי מדובר בתהליך ארוך טווח ואשר יש ברשותם הון ראשוני בסכום של 200,000-250,000 ₪ לפחות.
החברה פועלת על בסיס הצלחה ובהתאם גובה את דמי הניהול שלה מרווחי הלקוחות.

TCM היא חברה מבצעת בלבד ואיננה חברה שמלמדת, מייעצת או מלווה סוחרים פרטיים.

TCM מאפשרת לייצר הכנסה פאסיבית ללא כל צורך במעורבות מצדכם. עם זאת, לקוחותינו הם שותפים שלנו ועל כן מידת המעורבות תלויה בכם. אנשי השירות ומנהלי הסחר תמיד זמינים וישמחו לערב אתכם בתהליך.

רשת החנויות שמוקמת במסגרת מסלולי TCM נרשמת על שם הלקוח. על כן, התראות לדואר האלקטרוני הפרטי הן עניין שגרתי וידוע. TCM מנטרת את המיילים שדורשים התייחסות ומגיבה בהתאם. אין כל סיבה לחשוש שמא פספסתם מייל חשוב או התראה חד-פעמית. סביר להניח שמנהלי הסחר האישיים שלכם כבר מודעים למייל ופועלים בעניין ככל שנדרש.

TCM מפעילה מספר מסלולים אופציונאליים לסחר דיגיטלי כאשר כל מסלול מתאים ללקוחות שונים ובתוך המסלולים עצמם יש תתי-מסלולים נוספים. קיימת חשיבות רבה ביצירת התאמה בין הלקוח למסלול שנבחר ועל כן תהליך ההתקשרות עם TCM מתחיל עם ראיון אישי ושיחת התאמה. בפגישה זו נבחן הדדית את ההתאמה בין הלקוח ל-TCM ובין הלקוח למסלול הנכון ביותר עבורו.

שני המסלולים המוצעים להשקעה בסחר דיגיטלי על ידי TCM מציגים תפיסה מעט שונה ומתאימים ללקוחות מסוגים שונים. על פי רוב, מסלול מותג פרטי יכול להיות רווחי יותר אך דרוש להשקתו טווח הקמה ארוך יותר, מעצם העובדה שיש לבנות מותג פרטי ולהחדירו לשוק. מסלול מותגי על, לעומת זאת, מבוסס על מותגים מבוקשים ועל כן מניב רווחים סולידיים יותר אך בתקופה קצרה ומיידית.

לאחר שנבחר המוצר הרלבנטי מתוך האופציות שהוצגו ללקוח, מתחיל תהליך התכנון והייצור. TCM פועלת לאיתור ספק/ים ובמקביל מרכיבה תוכנית עסקית המתייחסת לכל הפרמטרים לרבות תכנון, ייצור, אריזה, שינוע, שילוח, אחסנה ועוד. אנו מבצעים בדיקות איכות במפעל ועם יציאת המוצרים מקוו הייצור מטפלים באריזתם ושינועם למרכזי המימוש של אמזון (תוך הקפדה על כל הנהלים הנדרשים).

לקוחות רבים ב-TCM מגיעים אלינו ביחד במסגרת שותפות או חברה. בין אם מדובר בבני זוג ובין אם בשותפים עסקיים, TCM בהחלט מאפשרת את הדבר. עם זאת, אנו מתנהלים מול איש קשר אחד וגם פתיחת חנויות בפלטפורמות הסחר תמיד נעשית (בשל נהלי האתרים) על שם אדם יחיד. חלוקת הרווחים בין השותפים איננה מעניינה של TCM והחברה לא מתערבת בכך.

בשלב ראשון, לטובת חדירת שוק, TCM מפעילה שלל כלים לרבות קמפיינים, בלוגרים, רשתות חברתיות ועוד. כאשר המוצרים מועלים לחנויות אנו מבצעים קידום ממומן באמזון וכן קידום אורגני באמזון באמצעות תוכנות בינה מלאכותית המביאות את המוצרים לדירוגים גבוהים.

TCM מבססת את פעילותה בין השאר על שיקולי מיסוי ומתייחסת לנושא המס בבדיקות ההיתכנות והכדאיות. עם זאת, המיסוי הוא תמיד אינדיבידואלי והלקוח נדרש להיוועץ ברואה חשבון מטעמו.

כניסה לעולם הסחר הדיגיטלי כרוכה בעלות המורכבת משני חלקים: עלות כניסה חד פעמית המקנה למצטרף את האפשרות להצטרף לפלטפורמות הטכנולוגיות ולגוף הידע של TCM, ועלות המלאי לטובת רכישת סחורות במסלולי פרטי בטוח ומותגים. עלות המלאי נזילה בהתאם לתנאי המסלולים. כל לקוח יכול לבחור האם לבצע משיכת רווחים או להפנות את הרווחים להרחבת רכישת הסחורות, ובכך להגביר את רווחיו העתידיים.

הכסף המועבר לטובת רכישת הסחורות מועבר לחשבון בפיקוח. המשמעות היא שחשבון זה מצוי בפיקוחם של מנהלי החברה (סמנכ"ל רכש ומנכ"ל) ובפיקוח רו"ח ועו"ד הממונים לכך מטעם החברה. הפיקוח נועד להבטיח כי הכספים המועברים ע"י הלקוחות מיועדים לרכש סחורות וייצור רווחים מקסימליים עבורם.
במידה שהלקוח מעוניין למשוך את רווחיו, מתבצעת פעולה זו באמצעות חשבון פיוניר, חשבון בנק בינלאומי וירטואלי, הנפתח על שם הלקוח.

TCM מבינה היטב את החשיבות שביצירת בטוחות ללקוח. לכן, החנויות וחשבון הבנק נרשמים אך ורק על שם הלקוח ונמצאים בבעלותו המלאה. ל-TCM אין כל נגיעה בכספי לקוחותיה ואנו מקבלים אך ורק הרשאה לניהול החנויות.

חשבון הבנק של הלקוח מתעדכן אחת ל-14 יום לפי היקף המכירות. הכסף אשר משמש לרכישת סחורה מועבר באמצעות חשבון פיוניר ישירות ליבואנים.

נגישות